Rada SekerinadaryaSt. Petersburg
Competences / IDD / 3914. To work with information
Final result for the competence: ∫ 1.54
(integral result — calculated based on other competences)
Competences used in calculations
Competence | Result / Required |
---|
3813. Find relevant data | 0.00 / 2 |
3814. Check reliability of information | 1.00 / 3 |
3815. Extract relevant structured information from unstructured sources | 2.00 / 1 |
3816. Analyse information to obtain necessary arguments | 2.00 / 3 |
3817. Extract trends and ideas, project them into future | 2.00 / 2 |
3838. Organize communitcation, to coordinate exchange of information | 2.33 / 2 |
4003. Work in several symbolic of language systems at once | 0.20 / 1 |
4004. To create a symbolic system (schema, formal language, etc) | 0.00 / 1 |
4048. To learn and reproduce information of different types | 0.00 / 1 |
Marks added directly for this competence
Role / Competence | Mark |
---|---|
2×2.0 | |
Mark date: 21st December 2015 at 21:26 Role description ... Роль предполагает съем и осмысление задач, стоящих перед студентами на погружение. Формирование содержательных тем и блоков, общей композиции, ввода и интерактивных форм развития темы, способов съема результатов, "домашнего задания" | |
2 | |
Mark date: 16th October 2015 at 00:21 Role description ... Роль предполагает съем и осмысление задач, стоящих перед студентами на погружение. Формирование содержательных тем и блоков, общей композиции, ввода и интерактивных форм развития темы, способов съема результатов, "домашнего задания" | |
1×2.0 | |
Mark date: 15th October 2015 at 23:43 Role description ... Роль предполагает съем и осмысление задач, стоящих перед студентами на погружение. Формирование содержательных тем и блоков, общей композиции, ввода и интерактивных форм развития темы, способов съема результатов, "домашнего задания" | |
2 | |
Mark date: 11th October 2015 at 17:46 Role description ... Роль предполагает съем и осмысление задач, стоящих перед студентами на погружение. Формирование содержательных тем и блоков, общей композиции, ввода и интерактивных форм развития темы, способов съема результатов, "домашнего задания" |