Zoya AfanasyevaSt. Petersburg
Results / IDD / Navigator (Навигатор)
Position match: 48%
Position description
A person who supports educational process for a group of students. He/she develops group educational track integrating personal tracks, conducts personal and group reflections, mantains group dynamics. He/she should be familiar with micro-role approach and should be able to share it with students. This person is also responsible for selecting and finding educational modules for the group and navigates students in the existing educational system. He/she organises internships and supports student's projects.
Человек, сопровождающий учебный процесс группы учащихся. Разрабатывает образовательные маршруты для группы с учетом индивидуальных треков, ведет рефлексивную работу в группе и индивидуально, управляет групповой динамикой. Владеет микророльным подходом и погружает в него учащихся. Формирует поле модулей для группы или ориентирует учащихся в имеющемся образовательном пространстве системы. Организует практики и стажировки. Сопровождает и консультирует проекты студентов.
Position competences
Competence | Result / Required |
---|
3949. Leader of an activity, to lead a team from an idea to the realisation [3 int] | ∫ 1.32 / 2 |
3955. Coordinator/organiser/administrator [3 int] | ∫ 1.89 / 1 |
3968. To take an active pedagogical standpoint [3 int] | ∫ 1.26 / 3 |
3969. Educational forms master [5 int] | ∫ 1.19 / 2 |
3970. Evaluator [2 int] | ∫ 1.08 / 2 |
3973. Find and organize administrative support for one's own activities | 1.00 / 1 |
3975. To create comittee of coordinators, to cooperate with different units, sharing staff and other resources | 0.00 / 1 |
3977. To create educational process [4 int] | ∫ 1.30 / 2 |
4044. To hold a set of values and ideals, to have personal judgement about right and wrong | 0.00 / 2 |
4054. To be an observer: to observe a discussion, to follow group dynamics | 0.00 / 1 |