Marina SheinaSt. Petersburg
Competences / IDD / 3912. To organise effective operation of a nominal group
Final result for the competence: ∫ 2.00
(integral result — calculated based on other competences)
Competences used in calculations
Competence | Result / Required |
---|
3829. To formulate an aim and achieve it. | 1.60 / 2 |
3847. To give a feedback, to crticize usefully, to discuss and to demur reasonably | 2.33 / 1 |
3849. To take and to keep the lead, to have influence with group. | 0.00 / 2 |
3850. To involve in an activity, to force smbd's action | 2.33 / 2 |
3851. To solve a conflict | 1.00 / 1 |
3852. Delegation of authoritities: to put out problems and to control a result | 2.00 / 2 |
3879. To provide the execution of rules and instructions, to keep a discipline | 2.00 / 2 |
3881. To convince, to win over | 1.60 / 1 |
3885. To distribute problems and to control reaching a result, to create an effective distribution of positions in a team | 2.00 / 3 |
4034. To accept group decisions, to have responsibility for it | 1.33 / 3 |
Marks added directly for this competence
Role / Competence | Mark |
---|---|
1×2.0 | |
Mark date: 27th March 2016 at 15:43 Role description ... Роль предполагает выстраивание образовательного маршрута студента или малой группы в соответствии с необходимым объемом обучения, запросом студента, динамикой группы; выбор оптимального соответствия возможного и желаемого, активизацию деятельной субъектной позиции учащихся | |
2×2.0 | |
Activity: ISHiPO → Навигирование группы студентов 2 четверть уч г. 16th November 2015 – 31st January 2016 Mark date: 31st January 2016 at 18:01 Role description ... Роль предполагает выстраивание образовательного маршрута студента или малой группы в соответствии с необходимым объемом обучения, запросом студента, динамикой группы; выбор оптимального соответствия возможного и желаемого, активизацию деятельной субъектной позиции учащихся | |
1×2.0 | |
Activity: ISHiPO → Навигирование группы студентов 1 четверть уч г. 10th October 2015 – 15th November 2015 Mark date: 25th November 2015 at 07:07 Role description ... Роль предполагает выстраивание образовательного маршрута студента или малой группы в соответствии с необходимым объемом обучения, запросом студента, динамикой группы; выбор оптимального соответствия возможного и желаемого, активизацию деятельной субъектной позиции учащихся |