Petr KnopfSt. Petersburg
Competences / IDD / 3961. Cheif master of a small game [4 int]
Final result for the competence: ∫ 1.20
(integral result — calculated based on other competences)
Competences used in calculations
Competence | Result / Required |
---|
3813. Find relevant data | 0.00 / 1 |
3815. Extract relevant structured information from unstructured sources | 2.00 / 2 |
3816. Analyse information to obtain necessary arguments | 1.00 / 1 |
3817. Extract trends and ideas, project them into future | 1.67 / 3 |
3820. To make a real product, to demonstrate creativity and ingenuity, to realize an idea. | 0.00 / 1 |
3821. To share one's worldview, a concept, ideal or value. To be evangelic. To inspire. | 2.00 / 1 |
3832. To take responsibility, to achieve results. | 0.00 / 3 |
3880. Create new rules or instructions | 0.00 / 2 |
3883. Strategy. Create and carry out a long-term plan of activies. | 0.00 / 1 |
3890. To generate and to keep an ethics of an environment | 0.67 / 3 |
3902. Create a model: evaluate an object or process and decide what is relevant to be inculded into the model, create model with working connections | 2.00 / 2 |
3910. Contactor | ∫ 1.34 / 2 |
3911. NPC for a specific model | ∫ 1.21 / 3 |
3912. To organise effective operation of a nominal group | ∫ 0.91 / 3 |
3927. To be self-organised | ∫ 0.23 / 2 |
Marks added directly for this competence
Role / Competence | Mark |
---|---|
Comment: Активно участвовал, держал оригинальный ракурс рассмотрения. Работал с участниками через провокацию и экспертную позицию | 2×2.0 |
Activity: ISHiPO → Осенняя школа ЭШЭР. Созидание / Решение задач 30th October 2016 – 5th November 2016 Mark date: 19th November 2016 at 15:53 Role description ... Роль предполагает активное понимание докладов других групп через вопросы на понимание, удержание логики их решений и оснований других моделей в вопросах на проблематизацию, интересные суждения | |
Comment: Честное отношение с глубоким движением даже там где сложно. Заметная пересборка по результатам школы. | 3×2.0 |
Mark date: 7th November 2016 at 01:04 Role description ... Во время проведения проекта эту роль берёт каждый участник школы. Он принимает предложенные обстоятельства и активно и творчески проживает их и действует в них. В этой роли важна честность проживания изменений, расширение состояния глубины и искренности за пределы форматов - на все пространство Школы | |
Comment: Активно участвовал в обсуждении, представлял характерный собственный взгляд, держал определенный ракурс и подход к рассмотрению | 2×2.0 |
Activity: ISHiPO → Школа ЭШЭР: Ясность. Лето 2016. Решение парадоксальных задач 29th July 2016 – 7th August 2016 Mark date: 7th November 2016 at 00:52 Role description ... Роль предполагает активное понимание докладов других групп через вопросы на понимание, удержание логики их решений и оснований других моделей в вопросах на проблематизацию, интересные суждения |